Modni kreatori su uslišili zahteve bogatih klijenata i počeli da kreiraju zlatni donji veš. Zahvaljujući Sascha Hertli po prvi put se pojavilo luksuzno zlatno donje rublje u okviru kompanije Rococo Dessous.
Sascha Hertli izvršni direktor Rococo Dessous je iz razgovora sa bogatim ljudima shvatio da oni žele zlato oko sebe u bilo kom obliku. Kad se preselio u Ameriku udružio se sa dizajnerkom Breanna Lee koja je nekada radila za Victoria Secret. Lansirali su prvu modnu liniju zlatnog donjeg veša. Ovaj veš je dizajniran sa 24-karatnim zlatnim koncem koji potiče iz Švajcarske. Svaki komad sadrži od 10 do 20 grama zlata, a cena se kreće od 1500 do 6000 dolara. Cena će zavisiti od cene zlata na svetskim berzama.
Donji veš je izuzetno prijatan i mekan na dodir, nema metalnih dodataka i ne iritira kožu. Prodaje se uglavnom po narudžbini, ali i u buticima u Monaku i na jugu Francuske. Interesovanje je veliko i kod dama i kod muškaraca. Na Bliskom Istoku ga najviše kupuju žene dok su u Rusiji za ovaj zlatni veš zainteresovani uglavnom muškaci.